منتدى المشاهير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عن اخبار المشاهير بشكل عام و صورهم واخبارهم ومواضيع عامة للتسلية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كريم بنزيما الحب

كريم بنزيما الحب

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة Empty
مُساهمةموضوع: صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة   صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2014 9:58 am

السلام عليكم ياحبايب قلبى
انا متجوزه من سنه وشهرين ومغتربه وربنا لسه مارزقنيش بالذريه الصالحه وقاعده زهقانه قلت لما انزلكوا صور شقتى المتواضعه جداااااااااااااا فى الغربه لان الايجار هنا غالى اوى انا شقتى غرفه وصاله وتعتبر للبلد الى انا عايشه فيها للمغتربين فيلا لان معظمهم بياخد غرفه بس من غير صاله حتى غرفه فيها المطبخ واوضه النوم والانتريه بس انا الحمدلله قدرنا ناخد غرفه وصاله
انا رغيت معلشى بس حبيت اتكلم شويه بدل الصمت الرهيب الى قتعده فيه
بصو انا هنزل كل صوره فى مشاركه لانى مبعرفش انزل كذا صوره
وهنبتدى بغرفه النوم

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة 13442850336773

وادى الدولاب

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة 13442851258579

ودى التسريحه

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة 13442852138110

ندخل على الصاله

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة 13442854017929

ودى صوره كده على الماشى للمطبخ

http://files2.fatakat.com/2012/8/13442857393197.jpgصورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة 13442857393197
رئيسة موقع المشاهير
Admin
رئيسة موقع المشاهير

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة   صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2014 10:05 am

لا لا بصراحة الف الف مبرووووك
والبيت رائعة جدا عنجد
واحلى اشي فيه التواضع
وباين انه الموضوع ابدا مش سرقة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
https://famous.ahladalil.com

صورشقتى فى الغربه لحبايب قلبى الفتوكات - العضوة ربنايديمك عليا هي صاحبة المشاركة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مسابقة القسم ,, اهلا وسهلا بكل الاعضاء "المشاركة اجباري" :) "شاركى معانا فى منزل الاحلام"